Új Hydrog Hydrog SA-3000 önjáró bitumenszóró
Hirdetni szeretne?
1/4
Márkanév:
Hydrog
Modell:
Hydrog SA-3000
Típus:
önjáró bitumenszóró
Gyártási év:
2022
Helyszín:
Lengyelország Łódź
Feltöltés dátuma:
több mint egy hónapja
Machineryline ID:
KP24038
Tartályos
Rekeszek száma:
15
Motor
Márkanév:
Perkins
Teljesítmény:
18.38 kW (25 LE)
Üzemanyag:
dízel
Hengerek száma:
4
Tengelyek
Tengelyek:
2
Kiegészítő berendezés
Központi kenés/olajozás:
Szállításra van szüksége?
Szállítási költség kalkuláció
Állapot
Állapot:
új
HYDROG
Manufacturer of road wideners, bitumen emulsion sprayers and other road machines. The highest European quality, competitive prices.
List of dealers at hydrog.com/en/dealer If we do not have an official representative office in your country, we are looking for a distributor there! We are looking forward to contact with you!
Fontos
Ez az ajánlat tájékoztató jellegű. Pontosabb információkért kérjük forduljon az eladóhoz.
Vásárlási tippek
Eladó elérhetőségei
Hydrog
Készleten:
10 hirdetés
3 éve az Machineryline-nál
4.6
67 értékelés
A telefonszámokat ellenőriztük
Model : SA-3000
Rok produkcji : 2022
Dodatkowe opcje : Nowy / nieużywany
Warunki dostawy : EXW
SA-3000 sprayer performs spraying with hot bitumen or other asphaltic mass in order to close the structure of asphalt surface on the edge of the road.
Technical data:
Asphalt tank capacity: 3.000 l
Spray bar equipped with 3 nozzles, regulated hydraulically in 3 plains.
Working temeperature: 160 °C (max. up to 220 °C)
Combustion engine: Diesel Perkins 34 HP, 3-cylinder, liquid-cooled
Asphalt pump: asphalt-dedicated gear pump, heated up with thermal oil
Video monitoring system of the spraying bar with LCD monitor in the operator's cabin
Skrapiarka – zalewarka krawędzi HYDROG SA-3000 wykonuje skropienie gorącym asfaltem lub masą zalewową w celu zamknięcia struktury krawędzi nawierzchni asfaltobetonowej.
Dane techniczne:
Zbiornik asfaltu: pojemność 3.000 litrów, wyposażony w płaszcz z olejem termalnym oraz izolację z wełny mineralnej
Głowica skrapiająca wyposażona w 3 dysze zamontowana między osiami pojazdu – nośnika
Hydrauliczna regulacja wysunięcia, wysokości i pochylenia rampy
Temperatura robocza asfaltu: 100 - 220 °C
Silnik spalinowy: Perkins diesel o mocy 34 KM 3-cylindrowy chłodzony cieczą
Pompa asfaltu: wysokowydajna zębata dedykowana konstrukcyjnie do asfaltu, wyposażona w płaszcz grzewczy
Sterowanie: z kabiny nośnika
System minitoringu wizyjnego głowicy roboczej z monitorem LCD w kabinie operatora