Kleemann KLEEMANN MC110R vízszintes tengelyű törőgép aukción eladó




































































































Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















A jármű üzemben, állapota és futásteljesítménye változhat
Üzemi tömeg 38,5 tonna
Scania motor
Vezérlőt tartalmaz
A kijelző 10 642 MTH-t mutat, de valójában 6500 MTH-t szállítottak belőle
Kisebb vezérlőegység volt, és a szervizben csak 10 000 óra volt, tehát többet mutat, a tulajdonos szerint valójában kb. 6500 óra van benne., Üzemi horzsolások és sérült, Karcolások a karosszérián, Karosszéria felszíni korróziója, A felépítmény felületi korróziója, Vezérlés üzemi holtjátéka
Vehicle in operation, condition and mileage may vary
Operating weight 38.5 tons
Scania engine
Includes controller
Display shows 10,642 MTH, but actually has 6,500 MTH shipped
It was a smaller control unit, and the service had only 10,000 hours, so it shows more, according to the owner it actually has approx. 6,500 hours., Operation wear and damages, Scratches on the body, Surface corrosion of the bodywork, Surface corrosion of the superstructure, Operating clearance in the control
Fahrzeug in Betrieb, Zustand und Kilometerstand können abweichen.
Betriebsgewicht: 38,5 Tonnen
Scania-Motor
Inkl. Steuerung
Anzeige zeigt 10.642 MTH an, tatsächlich wurden jedoch 6.500 MTH ausgeliefert.
Es handelte sich um eine kleinere Steuereinheit, und der Service hatte nur 10.000 Betriebsstunden, daher werden mehr angezeigt; laut dem Besitzer hat sie tatsächlich ca. 6.500 Betriebsstunden., Schürfwunden und Karosserieschäden, Kratzer am Körper, Oberflächenkorrosion der Karosserie, Oberflächenkorrosion des Aufbaus, Laufspiel in Kontrolle
Vozidlo v provozu , stav a počet kilometrů se může měnit
Provozní hmotnost 38,5 tun
Motor Scania
Součástí je ovladač
Na display ukazuje 10 642 MTH, ale reálně má odpravocané 6500 MTH
Byla jmenována řídící jednotka, a servis měl jen s 10 000 motohodin, proto ukazuje více, reálně má podle majitele cca. 6500 motohodin, Provozní oděrky a poškození, Škrábance na karoserii, Povrchová koroze karoserie, Povrchová koroze nástavby, Provozní vůle v ovládání
Pojazd w eksploatacji, stan techniczny i przebieg mogą się różnić
Masa eksploatacyjna 38,5 tony
Silnik Scania
Zawiera sterownik
Wyświetlacz pokazuje 10 642 MTH, ale w rzeczywistości przejechał 6500 MTH
Była to mniejsza jednostka sterująca, a serwis miał przepracowane tylko 10 000 godzin, więc wskazuje więcej, według właściciela ma w rzeczywistości przepracowane ok. 6500 godzin., Otarcia eksploatacyjne i uszkodzenia, Zadrapania na ciele, Powierzchniowa korozja karoserii, Powierzchniowa korozja nadbudówki, Luz roboczy w sterowaniu
Транспортное средство в рабочем состоянии, его состояние и пробег могут отличаться.
Эксплуатационная масса: 38,5 тонн.
Двигатель Scania
В комплекте контроллер.
На дисплее отображается 10 642 мт/ч, но фактически отгружено 6500 мт/ч.
Это был меньший блок управления, а сервисное обслуживание предусматривало только 10 000 часов, поэтому он показывает больше, по словам владельца, на самом деле у него около 6500 часов., Эксплуатационные потертости и повреждения, Царапины на теле, Поверхностная коррозия кузова, Поверхностная коррозия надстройки, Эксплуатационный зазор в органах управления
Vozidlo v prevádzke , stav a počet kilometrov sa môže meniť
Prevádzková hmotnosť 38,5 ton
Motor Scania
Sučasťou je ovládač
Na display ukazuje 10 642 MTH, ale reálne má odpravocané 6500 MTH
Bola menemá riadiaca jednotka, a servis mal len s 10 000 motohodín, preto ukazuje viac, reálne má podľa majiteľa cca. 6500 motohodín, Prevádzkové odreniny a poškodenie, Škrabance na karosérii, Povrchová korózia karosérie, Povrchová korózia nadstavby, Prevádzková vôľa v ovládaní
Транспортний засіб в експлуатації, стан та пробіг можуть відрізнятися
Експлуатаційна вага 38,5 тонн
Двигун Scania
Включає контролер
Дисплей показує 10 642 міс./год, але фактично відвантажено 6 500 міс./год
Це був менший блок керування, і на сервісному обслуговуванні було лише 10 000 годин, тому він показує більше, за словами власника, насправді він має приблизно 6 500 годин., Експлуатаційні потертості та пошкодження, Подряпини на кузові, Корозія поверхні кузова, Корозія надбудови, Експлуатаційний зазор в органах управління