Ammann ARX 45-2 padkahenger






Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei




















Condition: (5)
Operating weight, CECE: 4,690 kg
Working (drum) width: 1,380 mm
Drum shell thickness: 18 mm
Static linear load, front drum: 16.5 kg/cm
Static linear load, rear drum: 17.5 kg/cm
Crab” or “dog step”: 40 mm
Vibration amplitude, I: 0.4 mm
Vibration amplitude, II: 0.6 mm
Vibration frequency, I: 41 Hz
Vibration frequency, II: 55 Hz
Centrifugal force, I: 45 kN
Centrifugal force, II: 56.4 kN
Centrifugal force, III: 57.6 kN
Nominal engine speed: 2400 rpm
Travel speed: 0 – 10 km/h
Gradeability without / with vibration: 40% / 30%
Water tank: 340 l
Fuel tank: 57 l
Working width: 1380 mm
Year of manufacture: 2024
Equipment
Electronic joystick on the right side
Switching to “rigid” drive mode
Folding ROPS
Operator’s seat mounted on vibration-damping cushions
adjustable sideways
Dual joysticks (left and right)
Edge pressing/cutting device in front
on the right side
with a 45°
5 cm pressing disc and cutting disc
Heated operator’s seat
Hard canopy mounted on ROPS
License plate holder with lighting
Lighting with turn indicators
AVC – Ammann Vibration Control (automatic vibration shut-off when stopped)
Working lights (2 forward
1 rear)
Reverse signal
Tools
LED beacon
One of the unique features of this roller is the electronic joystick. Automatic stop and start ensure greater evenness when compacting asphalt surfaces — just like in large asphalt rollers
The machine can be both purchased and rented – contact us for rental conditions
Warranty
ERCO Technologies – a reliable supplier of road construction machinery in the Baltic States. To see more rollers
asphalt pavers
milling machines
crushers
screeners
or other equipment – visit our website or check our other listings here on the Ammann used equipment platform
The AMMANN ARX 45-2 tandem vibratory roller
in its technical specifications and performance
is comparable to other double-drum rollers such as the Hamm HD 12 VV
Bomag BW 120 AD-5
or Dynapac CC1200. It is a reliable and efficient machine designed for various asphalt and soil compaction applications
ammann #arx45 #arx452 #tandemroller #vibratoryroller #asphaltroller #constructionequipment #usedequipment #machineryrental #roadconstruction #infra2024 #heavyequipment