Demag TEREX DEMAG AC100/4L terepjáró daru


























Amennyiben úgy dönt, hogy gépet vesz olcsón, győződjön meg róla, hogy a valódi eladóval kommunikál. Kutasson fel annyi információt a gép tulajdonosáról, amennyit csak lehetséges. Gyanú esetén további ellenőrzések céljából értesítsen bennünket a visszajelzésre szolgáló űrlapunkon.
Mielőtt eldönti, hogy vásárol, gondosan nézzen végig több ajánlatot, hogy képben legyen a kiválasztott gép átlagárával. Amennyiben az Önnek tetsző ajánlat ára sokkal alacsonyabb a hasonló ajánlatokénál, gondolkozzon el. Egy jelentős árkülönbség rejtett hibákra, vagy az eladó tisztességtelen szándékára utalhat.
Ne vegyen olyan termékeket, amelyek ára nagy mértékben különbözik hasonló gépek átlagos árától.
Ne egyezzen bele kétes vállalásokba vagy előre fizetésbe. Amennyiben kétsége van, ne féljen tisztázni a részleteket, kérjen a gépről további fényképeket és dokumentumokat, ellenőrizze a dokumentumok hitelességét, tegyen fel kérdéseket.
A leggyakoribb típusú csalás. Tisztességtelen eladók kérhetnek bizonyos összegű előre fizetést, hogy az Ön vételi jogát a gépre "bebiztosítsák". Így a csalók egy nagyobb összeget összegyűjtve eltűnhetnek, elérhetetlenné válhatnak.
- Előleg átutalása kártyára
- Ne fizessen előre, ha nem fog készülni olyan papír, amellyel igazolni tudja a pénz átutalásának folyamatát, és ha az eladó a kommunikáció során gyanús.
- Átutalás "Meghatalmazott" részére
- Az ilyen kérés önmagában figyelemfelkeltő kell legyen, az ilyen esetekben többnyire csalóval van dolga.
- Átutalás hasonló nevű cég számlájára
- Legyen óvatos, a csalók jól ismert cégeknek álcázhatják magukat, amelyeknek a neve csak kis mértékben különbözik. Ne utaljon át pénzt, ha kétségei vannak a cég nevét illetően.
- Saját adatok behelyettesítése valós cég számlájába
- Átutalás előtt ellenőrizze a megadott adatok helyességét és azt is, hogy azok a megadott céghez tartoznak.
Eladó elérhetőségei





















Brand : Demag
Model : TEREX DEMAG AC100/4L
Year of manufacture : 2009
Machine location : Warszawa, mazowieckie
VAT : 23
Internal stock no : YL26712
Hours of use : 15100h
Condition : Reconditioned
Gross Weight : 48000kg
Maximum lift capacity : 100000kg
Jib length of crane : 6000cm
Maximum lift height : 8000cm
Meter read-out : 116400km
Upper engine : MB
Engine manufacturer : MB
Delivery terms : EXW
100 ton AT mobile crane
TEREX DEMAG AC100/4L
hydraulic telescope length 59.4m
additional boom 19m
max. working height of the crane – 60m
max. working height of the crane with boom –79m
crane lifting capacity - 100 tons at 3m
crane weight – 48tons
counterweight – 26.1tons
8x8x8 drive
PODSTAWOWE DANE
Producent nadbudowy dźwigu / podwozia dźwigu: Terex / Terex
Typ żurawia / typ żurawia: AC 100/4L / AT
Klasa żurawia: 100,00 t
Numer seryjny / numer podwozia: 10072 / WMG4215HX9Z000072
Rok budowy / pierwsze uruchomienie: 2009 / 20/07/2009
Lokalizacja / dostępność: Warszawa-Polska / miesiąc
DANE DOTYCZĄCE PODWOZIA ŻURAWIA
Typ / szerokość podwozia: K 4215/ 2,55 m
Kabina: szeroka
Producent / typ silnika / KM / kW: DB OM 460 LA / 449/330
Producent / typ / typ sprzętu podróżnego: ZF / SG / AS-Tronic
Osie napędowe i kierowane / kierowane: 8 x 8 x 8 / 1/2/3/4
Rodzaj zawieszenia osi: hydropneumatyczne
Rozmiar koła: 16,00 R 25
Koło zapasowe: 1
Sterowanie podporami: Lewo, prawo
Podstawa wsparcia D / S: 8,115 x 7,20 m
Wyświetlanie nacisków: dostępny
Badanie techniczne ważne do: 06.02.2023 r.
Operacyjne kilometry / godziny od: 116402 km
Stan na dzień: 06.02.2025 r.
DANE DOTYCZĄCE NADWOZIA ŻURAWIA
Długość wysięgnika teleskopowego: 12 – 59,4 m
Wysięgnik kratowy sztywny/ kąt: HAV 10/19 m / 20/40 °
Liczba wciągarek: 1
Wciągarka lina / średnica liny: 67kN / 18 mm
Producent / typ silnika / KM / kW: DB OM 904LA/ 176/130
Zblocza hakowe / haki ładunkowe: 50 t (dwurożne) / 20 t / 8 t
Przeciwwaga: 26,1 t
Ograniczenie obszaru roboczego: dostępne
Wiatromierz: dostępny
Zabezpieczenie przed przeciążeniem marka / typ /%: Demag IC-1/75%
Dopuszczenie UDT ważne do: 31.07.2025 r.
Godziny pracy / na 15104 mth
Stan na dzień: 06.02.2025 r.
INNE FUNKCJE
Dodatkowe ogrzewanie postojowe: Kabina maszynisty i kabina dźwigu
Klimatyzacja: Kabina maszynisty i kabina dźwigu
Centralne smarowanie: Nadwozie i podwozie
HISTORIA NAPRAW
2025
- naprawa układu hamulcowego (3 i 4 oś wymiana klocków, czujników, 1 i 2 oś sprawdzone),
- naprawa centralnego smarowania w podwoziu.
2024
- naprawa układu kierowniczego (wymiana drążków i końcówek, regeneracja siłowników skrętu),
- naprawa układu zawieszenia (8x siłowników),
- naprawy blacharsko-lakiernicze (kabina górna, kabina dolna),
- naprawa siłownika podnoszenia teleskopu (wymiana uszczelnień + wymianą zamka hydraulicznego).x